БОГ ЗНАЕ КОЕ Е НАЙ-ДОБРОТО ЗА НАС!

Понякога Бог ни отнема някои неща, а друг път ние се молим за неща, от които си мислим, че се нуждаем, а Бог не ни ги дава. Въпреки това, „...ГОСПОД познава пътя на праведните” (Псалм 1:6). Един ден ще видим, че Божиите действия са били в наша и на царството Му полза!

Най-истинското удовлетворение в живота идва от това да бъдеш в съвършената Божия воля, да вършиш делото Му, да живееш според Неговия избор. Но повечето от нас сме убедени, че само ние знаем от какво имаме нужда за да бъдем напълно щастливи. А в повечето случаи, онова което сме убедени, че е най-добро за нас, всъщност би ни разрушило! Никога в историята на човечеството Бог не е взимал нещо от някое от децата Си без да му даде нещо по-добро, по-красиво, по-пълноценно.

Най-доброто от Бог не е нещо, от което трябва да се страхуваме; само Той знае кое е най-добре за теб, Той иска ти да имаш най-доброто от Него! Ако наистина вярваме в това, то ще ни донесе много отмора, мир и радост! Няма да скърбим, че сме изгубили нещо, а ще знаем, че сме били освободени от робство! Бихме казали: „Господи, щом ми отнемаш това означава, че имаш нещо много по-добро за мен. Така че – вземи го, можеш да го задържиш!”

Възлюбени, ние трябва да си почиваме в любящата ръка на Отец! Трябва да достигнем точката на доверие, в която казваме: „Имам любящ Баща, който ми желае най-доброто. Той знае всичко!” Как Йов най-накрая намери мир? Той се убеди, че Бог знаеше какво прави той, и че всичко беше под контрол! Йов каза: „Той обаче знае пътя ми; изпитал ме е, ще изляза като злато.” (Йов 23:10)

Много християни виждат, че Бог работи в живота им, но въпреки това се чудят: „Ами ако се проваля? Ами ако направя нещо погрешно и Бог стане нетърпелив с мен и ми се ядоса? Няма ли да се изпълни обещанието Му към мен? Ще трябва ли да приема нещо по-малко от най-доброто, което Той има за мен?” Не, никога! Ако сърцето ти е изправно пред Бог, ако се връщаш при Него и Го търсиш с цялото си сърце, нищо няма да промени плановете Му за теб!